Witam wszystkich!

Jako, że brak mi doświadczenia w blogowaniu proszę o wyrozumiałość w pierwszym poście:). Na początek chcę napisać trochę o sobie. Mam 22 lata, obecnie mieszkam w Anglii od dwóch lat.. Już od dawna interesuję się światem urody czy mody. Odkryłam  coś co kocham- makijaż. Chciałabym zabrnąć w to dalej, kształcić się. Uczę się z przyjemnością, powoli wszystko poznaję. Zobaczycie też różne recenzje, opinie. Wiele osób pyta mnie o dane rzeczy lub sama się dzielę tym co już znam więc dlaczego nie robić tego tutaj? Już wkrótce nowy post w którym pokażę moje zamówienie z makeuprevolution i ciekawostki zamówione z AliExpress.com.

Komentarze

Patrycjaannaa pisze…
Super! Już nie mogę się doczekać kolejnego wpisu!!! 😍😘❤
Paulinebeauty pisze…
😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Anonimowy pisze…
super blog oby tak dalej!
Anonimowy pisze…
czekam na wiecej wpisow :*

Popularne posty