Makeup Revolution nowości- flawless 4, rose gold, sophx


Hej! Jak już obiecałam w pierwszym poście, przedstawię Wam krótką recenzję paletek Makeup revolution- flawless 4, rose gold i sophx. Zacznijmy od dostępności- w Polsce, jak narazie dostępna jest paletka flawless 4, niestety rose gold i sophx nie pojawiły się. Może z czasem pewne drogerie internetowe się w nie zaopatrzą. Dostępne są na oficjalnej angielskiej stronie internetowej Makeup revolution https://www.tambeauty.com/Mobile/Wspominałam, że mieszkam w anglii więc paczka dotarła do mnie w ciągu zaledwie dwóch dni. Przesyłka po wydaniu ponad 30 funtów jest darmowa i to samo tyczy się Polski. Przez ostatnie tygodnie paletka Sophie byla wyprzedana. Czekalam na nią aż znow pojawi się w magazynie, żeby zamówić wszystkie trzy które najbardziej mnie urzekły. Podoba mi się to, że marka trzyma się trendów i odcienie paletek są często zamiennikami tych droższych paletek m.in. Paletka I Heart Makeup z edycji rose gold posiada podobne odcienie jak kultowa paletka Huda Beauty- znana już wszystkim na calym świecie, która jako pierwsza wydała na rynek kosmetyczny paletkę rose gold. Paletka znanej brytyjskiej blogerki Sophie jest aktualnie najbardziej porządaną w sieci jak i stacjonarnie. Miejmy nadzieję, że zawita również w Polsce(?). Następną kwestią jest cena- nie jest wygórowana. Jest to jak dla mnie najtańsza firma kosmetyczna która posiada kosmetyki w bardzo dobrej jakości. Chyba nie ma nic lepszego jak super pigmentacja cieni, solidne opakowanie i dobra trwałość za tak male pieniądze. Ostatnią rzeczą jaką mogę powiedzieć to doskonały wybór kolorystyczny- MUR posiada paletki dla początkujących w odcieniach nude, w którą sama się zaopatrzyłam już dawno temu, po paletki w kolorowych mocno nasyconych tonach. Jednym słowem jest w czym wybierać. Tyle mogę powiedzieć na temat paletek, jeśli coś pominęłam pytajcie. Jak już wspominałam używam telefonu do pisania bloga i usunęłam przez przypadek bardzo dużą część postu tak więc lepiej będzie, że zdjęcia dodam w następnym. Wybaczcie za utrudnienia, ale planuję kupić laptopa więc posty będą o wiele lepsze. Przedstawię tam kilka wybranych swatche’s paletek- flawless 4, rose gold i sophx.  






  
Bez flasha
Z flashem






Komentarze

Patrycjaannaa pisze…
Cudowne zakupy, paletki są piękne <3

Popularne posty